Cel mai simplu mod in care eu pregatesc de obicei o bucata de carne este la cuptor. Daca ma grabesc sau daca vreau sa merg cu ceva sigur, atunci pun carnea in tava, o condimentez cu mirodenii, adaug putin vin si o dau la cuptor pana se fragezeste. Asa am procedat si de deata aceasta, nu cred ca am mai pregatit vita pana acum si vroiam sa fie frageda si suculenta.

Ingrediente:

  • o bucata de pulpa de vitel
  • 2 morcovi
  • 2 cepe
  • un pahar de vin rosu
  • usturoi
  • sare, piper, ardei iute

Toate ingredientele pentru aceasta reteta sunt luate din piata si sunt proaspete si sanatoase. Asadar, am spalat putin carnea apoi am presarat sare si piper peste ea si am pus-o in tava peste un pat de legume (morcov si ceapa). Am tocat 3 catei de ustuoi si i-am presatat prin carne. Se torna paharul de vin in tava si putina apa. Am acoperit apoi tava cu  folie de copt (sau folie de aluminiu, preferabil) si se tine la cuptor 2h -2h 30m, pana cand carnea se patrunde si devine frageda. Pentru garniura se pot face cartofi noi la cuptor.

